רובנו חווינו בחיינו מעבר דירה ואנחנו יודעים פחות או יותר במה מדובר. אך כמה חוו בחייהם מעבר משרד? כשמעבירים משרד למקום אחר זה שונה ממעבר בית, וכשרוצים להעביר את המשרד עדיף להיעזר בחברת הובלות מקצועית עם נסיון.

מה כדאי לשים לב כשבוחרים מוביל למשרד שלכם?

 כל מוביל יכול להוביל משרד, אך לא כל מוביל יידע לעשות זאת בצורה מקצועית כי לרובם אין מספיק נסיון בכך. הובלת משרד כרוכה במשתנים קצת שונים מהובלת בית. כשמעבירים משרד חשוב להקפיד על הדיוק כבר משלב האריזה. מומלץ שכל עובד יהיה אחראי על אריזת הציוד של עמדתו, או לפחות זה שמפקח עליה. סימון הארגזים ורשימת התוכן שלהם תעזור לעובדים ותחסוך זמן בעת הפריקה. 

 קביעת ההובלה לפחות חודש-חודשיים מראש תמנע מכם להיתקע ללא מוביל שבוע לפני המעבר. מוביל שנותן לכם מחיר בטלפון בלי לראות את המשרד הוא כנראה לא המוביל שאתם רוצים. על המוביל לבוא למשרד, לראות את כל מה שיש לו להעביר, ולתת לכם הצעת מחיר מסודרת בכתב, בעדיפות עם רשימה של כל מה שצריך להעביר, או לפחות של הדברים הגדולים. אתם לא רוצים הפתעות ביום המעבר. ביטוח של המוביל הוא לא מובן מאליו, וזה משהו שצריך לבדוק האם קיים ומה הוא מכסה.

 שעת המעבר חשובה. מומלץ לדאוג שההובלה תהיה מחוץ לשעות העבודה כדי לא לפגוע בפעילות השוטפת. שווה לשקול שירותי אריזה ופריקה כך שהעובדים שלכם לא יצטרכו להתעסק בזה במקום לעשות את עבודתם, וכך הם פשוט יגיעו בבוקר שאחרי ההובלה למשרד החדש כשהכל כבר פרוק ומסודר להם והם