דווקא בעידן הדיגיטלי, כאשר יש כל כך הרבה אפשרויות שונות ומגוון, עיצוב כרטיס ביקור חשוב יותר מתמיד. מדריך זה יעזור לכם לעצב את הכרטיס שלכם, כך שיהיה מאוד אפקטיבי, נכון, ייצוגי וראוי. 

החליטו אילו מסרים הכי חשובים לכם 

עיצוב כרטיס ביקור בעידן הדיגיטלי צריך להעביר את המסר הרצוי לכם, בצורה נגישה ובעיקר מהירה. לפני שאתם מעצבים, החליטו אילו מסרים הכי חשוב לכם להעביר, ללקוחות או למתעניינים, בתוך שניות ספורות. את המסרים הללו אפשר להטמיע בכרטיס בצורה מילולית וגם לא מילולית. 

האם אתם חלק מהמסר 

עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי יכול לאפשר לכם להפוך את הכרטיס למיני סייט או דף נחיתה מקוון. את הכרטיס אפשר לשלוח לטלפון של לקוח וגם להציג אותו בצורה מקוונת, דרך גוגל ובאמצעות פלטפורמות דיגיטליות נוספות. כעת, החליטו אם אתם רוצים להיות חלק מהמסר. אם המוצר או חלק חשוב ממנו הוא אתם, תוכלו לעצב את הכרטיס כך שתמונתכם תופיע בתוכו. 

דימויים שמתקשרים עם העסק שלכם 

מאוד נכון לעצב את הכרטיס כך שדימויים וויזואליים מאוד ברורים יוצגו על פניו. בחרו דימויים שמתקשרים עם עולם התוכן או המושגים של העסק שלכם. לדוגמא, אם מדובר במשרד עורכי דין, ניתן להשתמש בעיצובים כגון מאזניים (המייצגים את הצדק). אם מדובר בשירותי יופי וקוסמטיקה, ניתן להציג גוף אסתטי חלק. 

כל הדרכים לפנות אליכם ולהכיר אתכם יותר 

כחלק מהעיצוב של כרטיס הביקור עליכם להטמיע בכרטיס את כל הדרכים שיאפשרו לפנות אליכם או להכיר אתכם יותר. גט מרקטינג שמעצבת ומפיקה עבורכם כרטיס דיגיטלי תשלב בכרטיס את מספר הטלפון (לחיוג מהיר), קישור לאתר, קישור לדף עסקי בפייסבוק, קישור לאינסטגרם, קישור להמלצות של לקוחות או גלריית תמונות וכדומה.