ניהול משימות היא אחת הדרכים לשפר אפקטיביות של עבודה במשרד. עבודת רישום וניהול המשימות נעשית מדי יום, שבוע וחודש. המשימות משתנות בצורה דינמית ומהירה. ברגע שמסיימים משימה מסמנים עליה וי ומתקדמים הלאה למשימה הבאה. הסימון של הV על משימה מסוימת משחרר כימיקלים שונים בגוף שלנו המעוררים את המוטיבציה שלנו. מעבר לכך שניהול המשימות הוא חיוני לזכירה מה צריך לעשות שכן בימים עמוסים יש נטייה לדלג על משימות שנוטים לשכוח.

הכירו את לוח המשימות היומי שלכם:

הצעד הראשון שלכם לניהול נכון של המשימות שלכם היא לרכוש לוח משימות יומי. לוח שכזה יכול להיות לוח מחיק שאתם תולים על הקיר, לוח נייד או לוח שולחני מחיק. לוחות אלה שתבחרו בהתאם לנוחות שלכם, לגודל החדר והמשרד שבו תשתמשו בהם, ישמשו אתכם להכנת רשימת המשימות שלכם וניהולם באופן שוטף.

עבודה מסודרת היא המפתח להצלחה:

לא משנה מה סדר הגודל של העסק שלכם תצטרכו לעבוד מסודר כדי להצליח. עבודה מבולגנת תגרור מצב שבו לא תבצעו משימות חשובות שאתם צריכים לבצע, תזניחו לקוחות או תאחרו לפגישות. יש לכם פגישה היום? רשמו אותם בלו"ז המשימות שלכם. יש לכם כמה משימות חשובות לבצע על המחשב? רשמו בלוח המחיק שלכם. יש לכם מייל שצריך לכתוב ללקוחות? פוסטים חדשים לרשתות החברתיות? רשמו אותם בלו"ז שלכם להיום. 

תיעדוף משימות:

אחד היתרונות בלוחות מחיקים הוא שניתן כאמור למחוק את התוכן בקלות ולכתוב אותו מחדש. כאשר אתם מגיעים למשרד בבוקר בנו לעצמכם סדר עדיפויות למשימות היומיות שלכם. חלק מעדיפים לשלב את המשימות הקשות והמאתגרות ביותר בשעות הבוקר שהם יותר ערניים ואחרים מעדיפים לסיים עם המשימות הקלות כדי לסמן עליהן V בשעה מוקדמת במהלך היום מה שייתן להם מוטיבציה לניהול המשימות האחרות בהמשך היום. פעלו לפי הנוחות והאני מאמין שלכם.

להשיג באתר: https://onlyboards.co.il/