שיווק ספר אינו קל. נדרש זמן ומאמץ כדי לגרום לספר לבלוט מהמתחרים. שיווק הספר שלך אינו משימה קלה. אחד ההיבטים החשובים ביותר בשיווק הספר שלך הוא לוודא שהוא בולט מהמתחרים. יש מגוון דרכים לעשות זאת, אך הדרך הטובה ביותר היא לעשות זאת באמצעות קידום ופרסום. 

מחברים מתעלמים לרוב מהחשיבות של שיווק ספר. הם נוטים להתמקד בכתיבת ספר הכי טוב שאפשר ובהוצאתו לאור, אבל הם שוכחים לשווק אותו. זה יכול לגרום לספר שלא יבחינו בו, מה שיוביל לחוסר מכירות. סופרים מתעלמים לרוב מהחשיבות של שיווק ספרים. 

לשווק נכון את הספר שלך ולהפיק ממנו את המרב? על מנת לשווק נכון את הספר שלכם, עליכם לדעת לשכלל את התוכן. אתה צריך להפוך את זה לסיפור מרתק. לוודא שהספר שלך יציב מבחינת עלילה, דמויות וסגנון. אחר כך תגרום לקמפיין שיווקי מוצלח מכיוון שהוא יעזור לאנשים להתחבר לרומן ברמה הרגשית. 

בחירת נישה הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לבחור לאיזו נישה אתה רוצה להיכנס. לא משנה מה המוזה והחלומות שלך, זה המקום להתחיל לחפש את הקהל שלך. אתה יכול למצוא ספרים רבים שנעשו לפניך, לכן חשוב שלפני שמחליטים על נישה, תסתכל על כמה ספרים שדומים לשלך. זה יעזור לך לקבוע אם הספר שלך יהיה שווה קריאה או לא והאם הוא יכול להתחרות עם חלק מהספרים שכבר קיימים בשוק. 

היכן אוכל למצוא את הקהל שלי? יש כמה דרכים למצוא את הקהל שלך. דרך אחת היא לבנות את בסיס המעריצים שלך בפלטפורמות מדיה חברתית כמו אינסטגרם, טוויטר ופייסבוק. אתה יכול להתחיל ביצירת פרופיל אישי לעצמך ולהתחבר לכותבים אחרים ברשתות החברתיות. דרך נוספת היא לפרסם מודעת ספר במגזינים הפונים לנישה הספציפית שלכם כמו מגזין לאמהות שמחפשות משהו חדש לקרוא או מוזיקאים שמחפשים השראה. דרך אחרונה היא לשכור מישהו שמתמחה בשיווק התוכן שלך. 

קראו עוד באתר: https://www.nevorozi.co.il/