האם יוגה בהריון מזיקה?

אם תמיד אהבת לתרגל יוגה, או אם את רוצה דווקא עכשיו, כאשר את הרה: ללמוד את שיטת האימון המדהימה – חשוב שתדעי כי גם אם את בהריון, תוכלי לתרגל את התרגילים הנשימות, המתיחות, והתורה היוגית. כיום, באמצעות בחירה בחוגי יוגה מותאמים אישית  – רבות הנשים ששומרות על גופן חזק, גמיש ואפילו חטוב, גם כשהן הרות. 

אבל מה זה יוגה לנשים בהריון?

כדי להכיר את אימון היוגה שמלווה נשים בהריון, חשוב להכיר את שיטת האימון עצמה. ואכן קצרה היריעה מלהכיל את עולם היוגה, משום שהוא מתפרס להמון תחומים ותתי קטגוריות, בזמן שכיום אפשר למצוא יוגה למתחילים, יוגה למתקדמים, שיטות אימון שונות כמו: אשטנגה יוגה, ג'יוומוקטי יוגה, הטאה, איינגר, קונדליני וכדומה. בין כול אלה אפשר לבחור גם אימון לנשים ששומר על אנרגיה מאוזנת, מרגיע את הגוף, מגמיש את האיברים, שומר על השלד, מעצים את הגוף ולעיתים אפילו מסייע ללידה קלה יותר. 

מה מתרגלים ביוגה לנשים בהריון?

אם את רוצה לשמור על הגוף ולהתכונן ללידה בצורה נכונה ומטיבה, תכלי להגיע אל שיעורי יוגה ברחובות או במרכז, כמו גם בירושלים ובעצם בו מקום בו תרצי לתרגל את השיטה. אימון כזה, יוביל להכנה נכונה ללידה, הוא יעזור לך להתמודד עם קשיים נפשיים, יכין את גופך ללידה ואף יטיב עם העובר בנמצא ברחם. 

ההקלה תגיע כמובן ככול שתתרגלי את התנוחות והמתיחות שבאימון, וככול שתלמדי להרפות ולאזן את הגוף, להניח למחשבות שליליות, ולתרגל תרגילים מועילים.

מה מתרגלים בזמן האימון

אם בחרתם באימון יוגה לנשים בהריון, כדאי שתדעי שמרבית המאמנים המוכשרים בתחום יספקו לך שיטות לחיזוק רצפת אגן, שיטות להרפיית הגוף, ואף תרגול של שיטת "התחנות" באמצעותה אפשר להתמודד עם צירי לידה. באמצעות שיטת התחנות, אפשר לתרגל תנוחות לידה תנועה ונשימה בזמן הצירים. בכך תכלי גם במהלך ההיריון וגם במהלך הלידה לאזן את הגוף ולעבור את התהליך בצורה קלה יותר. 

אז אם את מרגישה שאימון כזה יוכל להועיל לך, זה הזמן לפנות אל סטודיו ליוגה באזור המגורים שלך. 

 

אהבתם את המאמר?

Share on facebook
Share on Facebook
Share on twitter
Share on Twitter
Share on linkedin
Share on Linkdin
Share on pinterest
Share on Pinterest

Leave a comment

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם