העולם מתקדם, עולם המכירות ברשת משתדרג מיום ליום. יש לכם מוצר שתרצו לשווק? אנשים קונים עם העיניים, על מנת לבצע את השיווק הנכון ברשת עליכם להעלות תמונות מרשימות של המוצר שיציתו ויגרו את לב הקונים. התמונות מצולמות בזוויות ובמקומות שמעלים את רמת המוצר והביקוש עולה בעקבותיו. רבים מצלמים את המוצרים שלהם בסטודיו צילום מיוחד עם רקעים שונים ומעניינים, על ידי צלם מוצרים מקצועי היודע להבין את הזוויות הנכונות ואת צורת הצילום המקצועית.

 

צילום לחנויות אינטרנט בבית

אם תבחרו לחסוך בהוצאות היקרות של שכירת סטודיו וצלם עבור שיווק המוצר שלכם, הכנו לכם מדריך קצר בו תוכלו להיעזר בצילום לחנויות אינטרנט, בצורה עצמאית בבית.

צילום לחנויות אינטרנט מתחיל מתאורה נכונה. גם אם אין לכם תאורה מקצועית, תמצאו מקום מואר באופן טבעי, כמו חלון וכדו', הניחו את המוצר בצורה בולטת ומגרה וצלמו. לפני שאתם לוחצים על המצלמה כדאי לחשוב פעמיים האם שימוש בפלאש יעיל, מכיוון שהוא גורם למוצר להצטלם בצורה לא טבעית.

 

צילום לחנויות אינטרנט – רקע

מומלץ לצלם את המוצר על רקע שלא יפגע במוצר והוא "ילך לאיבוד" בגלל פריטים אחרים. מומלץ לקחת רקע יפה ומרשים אך לא בולט מידי. כדאי ליצור על ידי סדין, בד, דף או בריסטול, רקע לבן ואחיד. מכיוון שאתם מצלמים את התמונה מקרוב, אין צורך ברקע גדול מידי.

בנוסף על מנת לקבל תמונה ברורה וחדה, כדאי להשתמש בחצובה, המייצבת את המצלמה ומונעת רעידות.

כשאנחנו מבקשים לקנות מוצר אנחנו בוחנים אותו מכל הכיוונים, בצילום לחנויות אינטרנט, מומלץ לצלם את המוצר מכל הכיוונים על מנת לקבל את המידע המלא על המוצר. כדאי להוסיף קלוז – אפ על פרטים קטנים המעלים את ערך המוצר.