לבני אדם יש כמאה טריליון מיקרואורגניזמים, ובעיקר חיידקים. פרוביוטיקה משלימה, יכולה לסייע בתמיכה בחיידקים החיים בתוכנו, במיוחד כאשר החיידקים המולדים שלנו מאותגרים, למשל על ידי אנטיביוטיקה או תזונה לקויה.

 

פרוביוטיקה לנשים

בעוד שניתן לצרוך פרוביוטיקה באופן טבעי במזונות כמו כרוב כבוש, יוגורט וכדומה, ניתן ליטול אותם גם בצורת תוספים, שהצריכה אל תוספים אלו זינקה בשנים האחרונות.

הוכח שפרוביוטיקה מסייעת לתפקוד החיסוני, למערכת העיכול ולספיגת תזונה. פרוביוטיקה נבדקה גם ביכולת הסיוע שלה בניהול מערכת העיכול בצורה תקינה ונוחה, והיא מפחיתה תסמיני קוליק ואקזמה אצל תינוקות, ומפחיתים את הסיכון לזיהומים שכיחים, כולל אלה של דרכי הנשימה והמעיים.

 

מה צריך לדעת לפני שלוקחים אנטיביוטיקה לנשים?

כשמחפשים פרוביוטיקה לנשים, חשוב לוודא שרמות הפרוביוטיקה החי מסופקות בתאריך הטוב ביותר ושהם ראויות לשימוש. למרות שפרוביוטיקה היא תוספת בטוחה עבור רוב האנשים, מומלץ מאוד לנסות דרכים טבעיות יותר להשלמת החוסרים בגוף.

אפשר גם לעשות שימוש בדברים נוספים כמו אבץ.

כך או כך, תוכלו למצוא את תוספי התזונה ותרופות ללא מרשם ברשת, באתרי אינטרנט שמוכרים אותם בהם ומספקים שירות אישי עד לבית הלקוח עם התרופות שקניתם באתר.

 

פרוביוטיקה אינה קיימת במעיים שלכם זמן רב לאחר השימוש בה

כאשר אתם בולעים פרוביוטיקה, תדעו שהוא אינו תופס מקום קבוע במערכת האקולוגית של המעי שלכם עם החיידקים שכבר קיימים אצלכם בגוף.

היא עשויה לסייע למיקרואורגניזם הגורם לכם להיות חולים (וזו הסיבה שהפרוביוטיקה הוכיחה את עצמה כשימושית ביותר כנגד שלשול זיהומי), אך בסופו של דבר, היא עוברת דרך המעיים.

לכן אי אפשר לקחת יותר מדי ממנה; קחו טבליות פרוביוטיקה רק לפי המלצת הרופא ואל תצרכו תרופה או תוסף אם לא קיבלתם המלצה רפואית המורה לכם זאת.