כריות שינה

היום ניתן למצוא לא מעט אנשים, הסובלים מבעיות צוואר שונות. מדובר למעשה על אחד האיברים הפגיעים ביותר בגוף האדם, היות והצוואר מורכב מ- 7 חוליות עדינות ודקות, אשר עלולות להיפגע בקלות יחסית. כדאי לזכור כי רוב האנשים מבלים את רוב הזמן שלהם מול המחשב או מול הטלוויזיה, דבר שמראש יוצר מנח צווארי בעייתי במיוחד. כמו כן, מעט מאוד אנשים עוסקים באורח חיים פעיל ובריא, דבר שמעודד חוסר תזוזה מספק של כל האזור. כתוצאה מכך, הצוואר עלול להפוך לנוקשה יותר, כואב יותר ומוגבל בתנועה. אחת הדרכים להרפות את הצוואר התפוס, היא להקפיד על כריות שינה איכותיות ומקצועיות, אשר מסוגלות לספק את התמיכה האידיאלית ביותר לכל צוואר. עם זאת, חשוב לזכור כל אחד חייב לבחור את הכרית האידיאלית ביותר לצרכים שלו, היות ורמת הנוחות של הכרית הינה אינדיבידואלית ותלויה באופן ישיר בתנוחת השינה המועדפת.

כריות שינה – טיפים לבחירה נכונה

אין ספק כי ניתן היום למצוא בשוק כמות עצומה של כריות שינה לחלומות נעימים, כריות המגיעות בגדלים שונים, מילויים שונים, צורות שונות וכדומה. כל אחד יכול לבחור את הכרית האידיאלית ביותר עבור הצוואר שלו, היות וכרית שאינה מתאימה למבנה הצוואר ולתנוחת השינה המועדפת, עלולה להחמיר באופן ניכר את כאבי הצוואר ולגרום לאי נוחות מתמשכת. לכן חשוב להשקיע בכרית איכותית ונעימה, שתוכל לספק את התמיכה המושלמת לצוואר שלכם. למשל, אנשים שנוטים לישון על הבטן, זקוקים לכרית רכה ודקה יחסית, היות וכל כרית אחרת תיצור עומס מיותר על הצוואר. לעומת זאת, מי שנוהג לישון על הצד, יעדיף לרוב כרית אורטופדית, שתוכל לתמוך בשקע הצוואר בצורה המדויקת ביותר. חשוב לזכור כי הכרית יכולה למנוע לא רק כאבי צוואר, אלא גם כאבי ראש וכאבי גב מיותרים.

אהבתם את המאמר?

Share on facebook
Share on Facebook
Share on twitter
Share on Twitter
Share on linkedin
Share on Linkdin
Share on pinterest
Share on Pinterest

Leave a comment

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם