לקוח נכנס לחנות. הוא בוחן את החנות ואת הסחורה, הוא נושם את האוויר וקולט את האווירה. לאחר כמה רגעים שהוא נמצא כאן בפנים הוא יחליט האם זה המקום שהוא חיפש, האם כאן יש לו סיכוי טוב למצוא את מבוקשו. או שמא מוטב שהיא יעשה 'אחורה פנה' ויעזוב את המקום. כדי לגרום ללקוחות להישאר בחנות, על מנת לתת ללקוחות הרצויים לכם להסיק את המסקנה כי החנות שלכם זה המקום שלהם, וכאן נכון להם לערוך את הקניה שלהם.

העיצוב – החוויה של הלקוחות

לקוחות שנכנסים לחנות מעוניינים לחוות חוויה נעימה של קניה. לכן אנחנו, בעלי החנות חייבים להתאים את החנות לחוויה המתאימה. את החוויה אנחנו בוחרים לפי אופי החנות, תחום העיסוק וכן קהל היעד. כאשר ההצלחה היא חנות שאכן שואבת את הלקוחות לחוויית קניה מתאימה אשר עונה על הציפיות שלהם, ומאפשרת להם לערוך קניה מוצלחת שעונה על הצרכים שלהם.

מה מקום המעצב בתמונה הזו?

יש להבין כי כדי להשיג את המטרה הזו עלינו להיעזר בשירותיו של מעצב חנויות שיש לו התמחות בנישה העסקית. שכן בתחום זה יש מאפיינים מיוחדים אשר מבדילים משמעותית מעיצוב מבני מגורים. וזאת מכיוון שכאן חשובים לנו הפרמטרים הבאים: