תוכנת Priority zoom היא אחת התכונות המובילות בתחום של הנהלת חשבונות. מדובר בתוכנית שנחשבת למאוד פופולארית בישראל, בפרט בקרב עסקים קטנים שנדרשים לתוכנה פשוטה וקלה לניהול החשבונות של העסק מהיבטים שונים.

מדובר על תוכנה ייחודית שמספקת פתרון משתלם עבור עסקים קטנים באופן יחסי, עם אפשרות לספק שירות עד עשרה משתמשים, בין אם דרך המחשב של העסק ובין אם דרך אמצעים אחרים. דרך התוכנה ניתן לנהל את כל מה שקשור לניהול הלוגיסטי, הפיננסי ובכלל כל מה שקשור לפעילות הכלכלית של העסק מהיבטים שונים.

לפני שנסביר על היתרונות של התוכנה, צריך להדגיש, מדובר על כלי ייחודי, בין היתר בזכות העובדה שהוא מתפתח ומתעדכן כל הזמן. אפשר למצוא כל הזמן כלים שונים וייחודים אשר יכולים לשרת אותנו מהיבטים שונים. לכן, עסק שבוחר לרכוש את התוכנה ולעבוד איתה, יכול ליהנות מאפשרויות שדרוג שונות לאורך זמן על פי הצורך. מן הסתם, זה מקל מאוד על העסק בהיבטים שונים, שכן כך גם אפשר לבצע התאמות מלאות לצרכים שלו וגם אין צורך לרכוש תוכנות חדשות.

מה היתרונות של Priority zoom

ראשית, התוכנה מספקת תמונה מלאה על כל העבודה של העסק, בין אם זה בהיבט הלוגיסטי, הפיננסי, בהיבט של עבודה מול לקוחות, עבודה מול עובדים בעסק, מכירות, תזרים מזומנים וכל דבר אחר. כל דבר שקשור כך או אחרת לניהול העסק, התוכנה מספקת תמונה מלאה.

שנית, התוכנה יכולה להתאים את עצמה לצרכים של העסק, כולל על פי הצמיחה שלו. במידה והעסק גדל, התשתית של התוכנה כבר קיימת ואין צורך לבצע שינויים מקיפים.

שלישית, התוכנה כאמור מתאימה לשימוש של עד עשרה משתמשים שונים, מה שאומר שניתן לעבוד עליה במחשבים שונים בו זמנית.

ארבע, התוכנה חוסכת את הצורך לעבוד עם שורה של תוכנות שונות. במקום לעבוד עם תוכנה לכל דבר, אפשר לעבוד עם הפלטפורמה שהיא מציעה. היא מספקת את כל מה שצריך לניהול העסק מהיבטים שונים, זה חוסך זמן, כסף וחוסך הרבה מאוד טרחה. זה יכול להקל על תהליכי עבודה.

קראו עוד על:זום לעסקים