איזה ויטמין לצמיחת שיער כדאי לרכוש?

אם הגעתם לכאן, כנראה שאתם רוצים למצוא את הוויטמין שמתאים ביותר לחידוש הצמחת השיער. ישנם הרבה וויטמינים ומינרלים שתורמים רבות לחידוש הצמיחה ומניעת נשירות בשיער.

ויטמין D:

הוויטמין של השמש, אשר תורם להתפשטות הקרטינוציטים, מקיים תפקיד רחב בבריאות השערה וצמיחה בריאה של השיער. אינו קיים בהרבה במזונות. ויטמין D נמצא בסלמון, דגים שומניים, כבד בקר, פטריות פורטובלו. בתוך חלב וחלמון ביצה ויטמין הD לא קיים באופן טבעי אלא הוכנס כתוספת במידה מסוימת. 

ויטמינים מקבוצת B ובמיוחד ביוטין: 

חלק מהוויטמינים במשפחת הB הם בעלי השפעה גדולה יותר על צמיחת השיער מהאחרים. יכול להיות שחוסר בוויטמין 1B לא יראה שום תגובה באזור השיער אבל כן באזורים אחרים בגוף, לעומת ויטמין B7 (ביוטין), שרמות נמוכות ממנו בדם, ייראו מיד על השיער. ויטמין B12 חשוב מאוד לשימור בריאות השיער. ויטמין B5 (חומצה פנטותנית) חיוני מאוד לכל הגוף וכמובן לשיער, וקיים בתוך תכשירי סבון ושמפו לשמירה על השיער. למידע בנושא קפסולות לצמיחת שיער

ויטמין C: 

נוגד חמצון עוצמתי שקיים אצלנו בגוף. באפשרותו להגן על זקיקי השיער מפני פגיעה של רדיקלים חופשים. רדיקלים חופשיים עלולים לעכב את צמיחת השיער ולגרום להתיישנות השערה. ויטמין C בנוסף מרכיב הכרחי לייצור חלבון הקולגן, המהווה חלק חשוב במבנה של השערה.

אבץ:

אבץ הינו מינרל חיוני חשוב מאוד שקיים כמעט בכל תא בגוף שלנו. מחסור באבץ מביא איתו סימפטום של שיער דק ושביר ונשירת שיער. האבץ משמש תפקיד חשוב בתפקודן התקין של בלוטות השומן מסביב לזקיקי השערה. בנוסף, אבץ התגלה לא מזמן כמעכב אנזים 5 (אלפה רדוקטז) אשר מאיץ את התהליך של הזדקנות השערה אצל נשים וגברים מבוגרים. מידע נוסף באתר https://fa-gen.com/

מקווים שעזרנו.

אהבתם את המאמר?

Share on facebook
Share on Facebook
Share on twitter
Share on Twitter
Share on linkedin
Share on Linkdin
Share on pinterest
Share on Pinterest

Leave a comment

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם