יתרונות של תרגיל המתח לאימון שלכם.

יש לא מעט סוגים של אימונים שאותם האדם יכול לבצע על מנת לחטב את עצמו ולהיות אדם יותר חזק. והדבר נכון גם עבור הנשים. יש כאלה שילכו לשיעורי זומבה, כאלה שילכו אל שיעורי TRX וכאלה שישלבו בכל השגרה של האימונים שלהם מידי פעם בפעם גם אימון מסוג תרגיל מתח, שהוא אחד הוותיקים והאפקטיביים שיש.

תרגיל מתח נראה עבור אדם שאינו מתורגל בהם בתור משהו בלתי אפשרי לעשיה, כי איך אפשר לעשות תרגיל אם רק להרים את הגוף נראה מאוד קשה? לשם כך זה מאוד כדאי ומומלץ לעבוד בסיוע של מאמן שיודע בדיוק להסביר את מהלך התרגיל, בעיקר עבור אנשים שלא עשו תרגילי מתח בעבר ומגיעים עם שרירים די מדולדלים.

עובדים על כמה קבוצות שרירים בו זמנית

יש כל מיני סוגים של תרגילי מתח, וכל תרגיל של מתח הוא כזה שלו יש את הפוטנציאל לבנות ולחזק את השרירים של אזור הגב, השרירים של הכתפיים, השרירים של הידיים(דו ראשי). התרגול מן הסוג הזה אף תורם לשריפה מהירה יותר של קלוריות בשל המאמץ של כל השרירים הללו מבצעים בכל עלית מתח שנעשית.

מחזקים את הגוף

מכיוון שמדובר בשרירי ליבה ולא רק בשרירים של הגב, הכתפיים, והיד הקדמית, כל מי שמבצע תרגול על מתקן מתח מקבילים בצורה תדירה יוכל ליהנות מפלג גוף עליון מאוד חזק, עם יצירה של אתגר לא קטן עבור השרירים הללו.

מקבלים מראה יותר אסתטי

בסופו של דבר אימון של שרירים באופן חוזר ונשנה הוא אימון שלו יהיו תוצאות לא רק מבחינת החוזק של הגוף והעלאת הרף של ביצוע תרגילי מתח עשרה במספר בצורה טובה, כי אם קבלה של מראה הרבה יותר מעוצב עבור כל שהרירים שאותם מאמנים בכל תרגיל מתח שכזה.

משפרים את היציבה

ברגע בו שרירי הליבה ושרירי הגב נעשים חזקים, כך האדם מקבל תמיכה הרבה יותר רטובה שמשפרת את היציבה שלו במאוד. לא מעט אנשים מסתובבים בעולם הזה מבלי להבין כי היציבה שלהם שפופה ולוקה בחסר, וביצוע של תרגילי מתח עם כדור פילאטיס בהחלט יכולים לסייע למצב הזה.

 

אהבתם את המאמר?

Share on facebook
Share on Facebook
Share on twitter
Share on Twitter
Share on linkedin
Share on Linkdin
Share on pinterest
Share on Pinterest

Leave a comment

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם