ניהול לידים: מהי מערכת ניהול לידים ולמה צריך אותה?

כל עסק חייב למכור ככל האפשר כדי למקסם את הרווחים שלו. התחרות בינו ובין מתחריו באותה נישה רבה והוא חייב לנצל כל יתרון שיווקי הקיים בשוק. המאמץ החשוב ביותר הוא להגיע לכל לקוח פוטנציאלי ולצרף אותו ללקוחות הקיימים. מערכת לניהול לידים היא אחד האמצעים המתקדמים ביותר בעידן הדיגיטלי המשתמש באינטרנט ככלי שיווק ראשון במעלה. מדובר על מערכת חכמה המסוגלת להתממשק אוטומטית למערכות חיצוניות המספקות לידים. היא מציגה אותם באופן מסודר ולפי חתכים. בנוסף, מספקת שירותים נוספים חיוניים.

שימוש חכם במערכת

המערכת החכמה של ניהול קשרי לקוחות CRM מייעלת את העבודה רבות, חוסכת שעות עבודה ,עובדים ועוד. היתרון החשוב ביותר הוא הגדלת הסיכוי להפיכת ליד קיים, (קרי – לקוח פוטנציאלי) ללקוח פעיל המבקש שירות מהחברה. הדבר מתבצע בזכות ניתוב חכם של הליד לצוות המכירות, מתן סטטוסים ותזכורות לטיפול בלידים, שליחת הודעות מרוכזות ללידים באמצעות סמס או דוא"ל, הקמת טלפונים וירטואליים לטובת בקרה שיווקית יעילה, הנפקת מערכת דו"חות ועוד. כל אלו הינן פעולות שגרתיות שנוטים לשכוח לעשותם, שדוחים בגלל עומס קיים, שמזניחים בגלל טיפולים חשובים אחרים ועוד. האוטומציה כאן עדיפה על הטיפול האנושי ומאפשרת לעובד להתרכז בטיפול העתידי.

שיווק ופרסום

שיווק ופרסום חיוניים כל העת. ניתן לווסת אותם על פי הצורך, המצב בארגון ועל פי פרמטרים ושיקולים אחרים. כל אלו הן החלטות של הדרג המנהל והמבצע. אבל היכולת לשמור על מתח חיובי מול הלקוח באמצעות מערכת ניהול לידים הינה חיונית וחיובית. משום כך התרומה העצומה שלה. מומלץ לקבל שירות מחברה בעלת מוניטין בתחום. הוא כולל ייעוץ, הטמעת המערכת, הדרכה, תמיכה וליווי ככל הנדרש. מנהליה יעמידו את התשתית המקצועית לכל לקוח נזקק.