גומיות התנגדות

גומיות התנגדות הן להיט בשנים האחרונות לאור המסוגלות הרבה שלהן לסייע באימוני כושר. מתאמנים רבים בוחרים להתאמן באמצעותם בכל יום או כמה ימים בשבוע בתרגילים שונים, כדי לשפר באופן ניכר את הכושר הגופני שלהם, קראו עוד על הגומיות הללו באתר פיטבנדר.

שימוש בגומיות התנגדות 

אחד הנושאים המהותיים שבהם הגומיות מסייעות הוא בנושא של שיווי משקל, יציבות כללית של הגוף בהליכה, עמידה וישיבה. כמו כן אימון מסוג זה מסייע מאד לאיזון הגוף ולשמירה על שיווי המשקל.

מי שמתאמן בדרך זו חש כבר לאחר כמה אימונים את ההבדל בנראות של גופו כיוון שהיקף המותניים פוחת. מעבר לכך האימונים האינטנסיביים גורמים לאיבוד קלוריות ולחילוף חומרים מהיר יותר מהרגיל וכתוצאה מכך, רבים מדווחים כי הפחיתו גם ממשקלם.

השרירים השונים בגוף 

אחת המטרות המשמעותיות ביותר של השימוש בגומיות ההתנגדות הוא חיזוק השרירים. זהו נושא שחשוב מאד למתאמנים רבים ולכן אימונים שבאמצעותם יוצרים עם הזמן חיזוק של כמה וכמה שרירים כמו שרירי הבטן, שרירי הגב, השכמות, שרירי הירך, הזרועות ועוד. כל מתאמן חש בשינוי המשמעותי לאחר סדרה של אימונים ודבר זה מדרבן אותו להתמיד באימונים, כדי ליהנות משרירים מחוזקים במיקום החשוב לכל אחד בהתאם למצבו הפיזי.

> בדקו גם באתר פיטבנדר גומיות אימון מבד

להתאמן כאן שם ובכל מקום 

מכיוון שמדובר באביזר קטן יחסית, החגורה מאפשרת בכל רגע בו יש זמן ורוצים להתאמן, לבצע זאת. אפשר בסלון, בחדר, בפארק מחוץ לבית או בכל מקום אחר. האימונים הם אינטנסיביים, יעילים ומובילים לתוצאות. קיימות דרגות שונות של החגורות בהתאם לעלייה ביכולת ההתנגדות.

זו הסיבה שהשימוש בחגורות הללו צובר תאוצה רבה ומה שהתחיל רק באימוני קרוספיט מתבצע כעת גם באימונים הללו וגם באימונים קונבנציונליים על ידי נערים ונערות, גברים ונשים בכל הגילאים.

אהבתם את המאמר?

Share on facebook
Share on Facebook
Share on twitter
Share on Twitter
Share on linkedin
Share on Linkdin
Share on pinterest
Share on Pinterest

Leave a comment

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם