מי לא מכיר את התחושה המבאסת הזאת, אשר מתגנבת אליכם בכל פעם שאתם מגיעים למטבחון בעבודה, ומגלים שכל הכיור מלא בכלים מלוכלכים? אין ספק כי הדבר מוריד בצורה משמעותית את רמת שביעות הרצון של העובדים, היות ומי היה רוצה להתחיל להכין לעצמו אוכל במטבחון מלוכלך ומטונף? בחלק מהמקרים מדובר על עובדים שלא בדיוק מתחשבים בסובבים אותם, אך ברוב המקומות מדובר פשוט במחסור תמידי בסבון כלים או בכריות יפניות המיועדות לשטיפת כלים. כך שאחת הדרכים הפשוטות ביותר לוודא שהמשרד שלכם יהיה נקי ונעים יותר, היא באמצעות רכישה מסודרת של כל חומרי הניקוי הדרושים לכם. אופציה אחת היא לשלוח את אחד העובדים לסופר על מנת שיבצע עבורכם את הקנייה, אך אופציה פשוטה ויעילה יותר, תהיה לבצע הזמנה מסודרת מחברה שמתמחה בתחום.

טיפים לשמירה על משרד נקי

כאמור, אחת הדרכים היעילות ביותר לשמור על משרד נקי ונעים לעבודה, היא באמצעות רכישה מסודרת של  החומרי ניקיון למשרד הדרושים לכם. מומלץ לעבוד עם חברה מקצועית שמתמחה בתחום, על מנת להבטיח לעצמכם משלוח מסודר ביום המחרת. ניתן כמובן לבצע את ההזמנה מעכשיו לעכשיו, בתוספת של דמי משלוח מוגדלים. זוהי הדרך הנוחה ביותר לבצע את הרכישה, היות ואין שום צורך לשלוח מישהו לסופר ואין שום צורך להתעסק עם כמות עצומה של חשבוניות שונות. הזמנה מחברה שמתמחה בתחום, תבטיח לכם משלוח עד המשרד, בתוספת לחשבונית מסודרת בסוף החודש. זוהי הדרך האופטימלית כדי להזמין סבון כלים, סבון אסלה, נייר טואלט וכל פריט אחר, ההכרחי לניקיון המשרד שלכם. מעבר לכך, כדאי לתלות שלט מסודר במטבחון, על מנת לעדכן את העובדים כי כל אחד מהם אחראי לשטוף אחריו את הכלים שלו. אין שום סיבה להשאיר את כל הכלים המלוכלכים בכיור לאורך כל היום אחרת עדיף להשתמש בכלים חד פעמיים למשרד. כמובן שהדבר נכון גם לגבי השירותים, היות וכל עובד אחראי לנקות אחריו ולהשאיר את תא השירותים נקי ומסודר.

לסיכום, כל עובד היה רוצה להגיע למשרד נקי ומסודר, על מנת ליהנות מסביבת עבודה נעימה ורגועה יותר. לצורך כך, חשוב לקבוע נהלים וכמובן לדאוג לחומרי ניקוי זמינים.