כיצד הלוגו שלכם משפיע על תודעת הצרכן?

במידה רבה, לוגו הוא הפנים של כל בית עסק מודרני. בין שתרצו ובין שלא, אתם לא יכולים לבסס מותג מצליח מבלי ליצור עניין סביב הלוגו של החברה או השירות עצמו. שכן, הקונים רואים קודם כל את הלוגו של החברה ורק לאחר מכן משייכים אותו ברמת התועדה למוצר שלכם. כיום, חברות פרסום ושיווק מבינות לעומק את הצורך ביצירת לוגו מיוחד וקליט, ולכן הן משקיעות את מירב המאמצים בגזרה זו, בכל מותג באשר הוא.

תפיסת החברה בצורה מקצועית בזכות הלוגו

גם אם אתם רוצים לפתוח בתהליך, עיצוב לוגו, ישנם שלושה כללי מפתח שמשפיעים על התודעה הצרכנית ואתם רוצים לדבוק בהם. כמו כן נציין כי ניתן לבצע עיצוב לוגו ללא צורך במעצב, זאת באמצעות שלל כלי עיצוב נהדרים וידידותיים למשתמש. אז על אילו דברים יש לשים דגש?

  1. פנייה לקהל היעד – צרו שפה שפונה ישירות לקהל הפוטנציאלי שלכם. מבוגרים וצעירים מדברים בטקסט שונה לגמרי ואפילו הסלנג בא לידי ביטוי באופנים שונים. ולכן חשוב ליצור לוגו שמדבר לאנשים שלכם.
  2. שפה מכירתית – שפה מכירתית היא לא חובה, אבל בהחלט תוספת חשובה ללוגו של מוצרים שאותם אתם רוצים לשווק באגרסיביות לקהלים קשים.
  3. צבעים שמושכים את העין – העין האנושית קולטת את הצבעים הרבה יותר מהר מאשר את הטקסט. ולכן, הפנייה שלכם לקהל, צריכה להיות קודם כל על בסיס תגובה רגשית לצבעים ולשילובי הצורות בלוגו. אל תחששו לחשוב יצירתי, אך תקפידו על יצירת לוגו קשור למותג שלכם שיכולים לזהות אותו בקלות יחסית.

מתאימים לוגו בתהליך עבודה מקצועי

תהליך העבודה על לוגו, הוא כמו כל אלמנט אחד בהקמת החברה – תהליך מחשבה עמוק. אתם צרכים לנתח את הלקוחות שלכם, המוצרים ואפילו את השירותים ואנשי החברה שלכם. זו היא משימה מקצועית שאתם רוצים לבצע על הצד הטוב ביותר, שכן היא יכולה לקבוע את התגובה של הלקוחות להצעות שלכם ולהניע אותם לפעולת הרכישה המיוחלת. ואם אתם לא מרגישים שאתם יכולים לבצע לבדכם את התהליך, ישנם אינספור מקורות ברשת, כמו גם אנשי מקצוע מיומנים שיכולים לעזור לכם לפצח את השיטה ולהביא לתוצאות הנדרשות לכם, בהווה ובעתיד לבוא.

אהבתם את המאמר?

Share on facebook
Share on Facebook
Share on twitter
Share on Twitter
Share on linkedin
Share on Linkdin
Share on pinterest
Share on Pinterest

Leave a comment

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם