המשרד הוא החלק המרכזי בכל עסק ולכן הוא נחשב ללב הפעילות שלו. בין אם מדובר ברשת חנויות שבראשה יש משרד המפעיל את הרשת ובין אם מדובר בחברת הייטק הפועלת כולה מהמשרד עצמו. חשוב לעצב ולסגנן את המשרד בצורה המתאימה ביותר לצרכים שלנו, הן מבחינת פונקציונאליות והשימוש במשרד והן מבחינת נוחות ואווירה שאנו רוצים שתהיה בו. הנה כמה טיפים שיעזרו לך לעצב את המשרד של העסק שלך.

 

#1 – אילו רהיטים נקנה למשרד?

הטיפ הראשון עוסק בריהוט. את המשרד נצטרך לרהט ולאבזר כמובן אך נצטרך להתחשב בכמה פרמטרים חשובים. ראשית – בנראות של המשרד. האם אנו רוצים משרד צנוע? סטנדרטי ומכובד? או משרד שנראה יוקרתי ומשדר איכות? פרמטר זה מתקשר כמובן גם לתקציב העסק בעיצוב המשרד. הדבר הבא שנרצה לחשוב עליו הוא כמות העמדות שאנו צריכים במשרד עבורנו ועבור הצוות שיעבוד בו. לבסוף נרצה להתחשב גם במה יהיה בכל עמדה, שטחי אחסון וכמובן במעברים וריווח.

 

#2 – צבעים וטקסטורות:

במשרד יהיו פריטים רבים ואזורים שונים שאותם נוכל לצבוע. הקירות, התקרה, הרצפה, הריהוט, המכשירים, המטבח, השירותים ואפילו רולאפים, תמונות למשרד ועוד. כל אלה יצטרכו להשתלב יחד לסגנון עיצובי שם יהיה נוח ונעים לעבוד בסביבתו וגם משתלב עם צבעי המותג שלך. לדוגמה אם הלוגו של העסק שלך הוא ירוק סביר להניח שתרצה לשלב הרבה ירוק במשרד שלך. מומלץ לבחור בצבעים ניטרליים לשלב עם זה.

 

3# – תאורה ואוורור:

אנו מקשרים נושאים אלו יחד כיוון שלרוב יהיה מדובר בחלונות במשרד, כיצד הם נפתחים והאם הם נפתחים (יש בנייני משרדים שבהם החלונות במשרד לא נפתחים למשל מטעמי בטיחות). במהלך היום ניתן יהיה להכניס תאורה טבעית מבחוץ וכמובן גם להשתמש בתאורה רגילה בתקרה. אתם רוצים שהתאורה תהיה מספקת לעמדות העבודה של העובדים שלכם אך גם לא תסנוור אותם יותר מדי, למשל בעבודה מול מסך המחשב.

 

רוצים לדעת עוד על איך לעצב? הכנסו עכשיו – אתר זכוכית.